UCICM.ORG-WORSHIPIN'ON

Friday, June 03, 2005

詩歌名稱: 主的恩典乃是一生之久

詩篇 65 [繁體] :2, 4, 11
Psalms 65 [NIV]
...
聽禱告的主阿、凡有血氣的、都要來就你。 ...
O you who hear prayer, to you all men will come.

你所揀選、使他親近你、住在你院中的、這人便為有福.我們必因你居所、你聖殿的美福知足了。 ...
Blessed are those you choose and bring near to live in your courts! We are filled with the good things of your house, of your holy temple.

你以恩典為年歲的冠冕.你的路徑都滴下脂油.
You crown the year with your bounty, and your carts overflow with abundance.
***************************************************************************

詩歌名稱: 主的恩典乃是一生之久
MP3 DOWNLOAD [FROM JDTJY.NET 基督徒之家 ]
http://jdtjy.net/html/zanmeishige/zanmeizhiquan/zmzp8/zhudeendian.wma

詩歌名稱: 主的恩典乃是一生之久
所屬專輯: 讓愛走動
所在系列: 讚美之泉系列
歌詞:
聖靈啊,求你來,我軟弱你明白
我無言,你歎息,親自為我代求
你鑒察我的心,使我走在屬神旨意
你醫治我的靈,使我生命再次絢麗

啊,我心不住讚美
啊,我靈不住稱謝
一宿雖有哭泣,早晨必歡呼
主的恩典是一生之久
啊,我心不住讚美
啊,我靈不住稱謝
一宿雖有哭泣,早晨必歡呼
主的恩典是一生之久

0 Comments:

Post a Comment

<< Home